GS1Trade Transact er en EDI-løsning, der på en nem og brugervenlig måde varetagerdigital modtagelse af ordrer og afsendelse af dokumenter til dine kunder. Det hele i et format, som din kunde gerne vil modtage, og som også gør kundens hverdag lettere.
GS1 Denmark er en neutral og not-for-profit medlems organisation, der arbejder for dig og 10.300 andre medlems virksomheder i Danmark. GS1 stiller GS1Trade Transact EDI-løsningen til rådighed for at gøre det nemt og billigt for dig som virksomhed at kommunikere digitalt med dine kunder.
Med GS1Trade Transact kan du digitalt modtage og afsende følgende dokumenter fra og til dine kunder:
Dokumenter fra kunder
Dokumenter til kunder
Med GS1Trade Transact har du desuden adgang til at sende formularer via Nemhandel og OIOUBL, som er et krav, når man handler med offentlige myndigheder. Med denne løsning er der ikke forskel på, om kunden er en offentlig instans eller en privat virksomhed, hvilket gør det enklere for dig.
Med en GS1Trade Transact-løsning gør du hverdagen nemmere for din kunde og bliver dermed mere attraktiv som samarbejdspartner. Din kunde behøver ikke at bekymre sig om, hvordan de sender ordrer, eller hvordan de modtager og behandler ordrebekræftelser og fakturaer fra dig. Det hele foregår nemlig automatisk, og kunden undgår mange manuelle processer.
Du vælger selv, om du vil indtaste data i GS1TradeTransact online eller integrere den fuldstændigt til dit økonomi-/ERP-system. Ved at integrere til økonomi systemet, vil data automatisk blive overført uden at du behøver indtaste noget i GS1Trade Transact. Kontakt vores partner BIZbrains (www.bizbrains.dk), hvis du er interesseret i en integrationsløsning.
Løsningen er tilgængelig via Internettet og kan hurtigt komme op at køre. Efter at have besvaret nogle få spørgsmål er du i gang med at bruge løsningen. Du får adgang til en online portal, som giver dig alle de nødvendige informationer. Lige til at gå til.
GS1Trade Transact er en driftssikker og vel af prøvet EDI-løsning, der hurtigt og nemt kan tages i brug. Løsningen sikrer, at du sender netop de informationer, som den pågældende kunde ønsker. På den måde er du sikker på, at din faktura går igennem første gang.
Vi får så megen god hjælp fra GS1 Denmark, når vi har brug for det. De er meget servicemindede og forklarer på en måde, så selv jeg kan forstå det”.
Birgitte Viereck, Sønderjydsk Kål
Når du opretter dig, betaler du for selve oprettelsen. Dertil kommer betaling for resten af det kalenderår, hvor du opretter dig.
Find pris her www.gs1.dk/services/gs1trade-transact Prisen forudsætter, at du har et GLN-nummer fra GS1 Denmark. Find ud af om din virksomhed allerede er medlem ved at ringe til os.
(1) Anskaf et GLN-nummer. Kontakt GS1 Denmark så vi kan undersøge, om din virksomhed allerede har et.
(2) Tilmeld dig på www.gs1tradetransact.dk
Der er gratis telefonisk rådgivning fra GS1 Denmark. Herunder opstartshjælp og daglig support i brugen af systemet.
Har du stadig brug for hjælp? Så tag fat i GS1 Denmarks support team. Vi står altid klar til at hjælpe.