The Global Language of Business

OBS: Torsdag d. 25. april kan vi kun kontaktes på mail info@gs1.dk, grundet internt arrangement.

OBS: mandag d. 18. september og tirsdag d. 19. september til kl. 12 kan vi kun kontaktes på mail info@gs1.dk, grundet et eksternt arrangement

Services

Skab effektivitet og sammenhæng i din hverdag med vores forskellige services, som alle er skabt for at understøtte arbejdet med identifikation og dataudveksling.

Du kan vælge én eller flere services og kombinere dem, så de dækker dit behov. I sidste ende handler det om at skabe værdi og sammenhæng for din virksomhed - nemt og bekvemt.

Overblik over GS1-standarder og services

Standardiserede, digitale løsninger for store og små virksomheder, der øger
kvaliteten i jeres processer og letter hverdagen.

Datadeling

GS1Trade Sync

Hold styr på produktstamdata

Ved at placere dit produktstamdata i vores primære service, GS1Trade Sync, opnår du, at data er nemt tilgængeligt for alle dine handelspartnere hele vejen gennem forsyningskæden. Én gang for alle, uden fejl og bøvlede opfølgninger. Data skal kun angives ét sted og får en række indbyggede valideringer helt automatisk.

Electronic Data Interchange

GS1Trade Transact

Brugervenlig EDI-løsning

Din brugervenlige EDI (Electronic Data Interchange) -løsning, som varetager al digital modtagelse af ordrer og afsendelse af dokumenter til dine kunder.  

Servicen gør det også muligt at sende fakturaer gennem NemHandel og PEPP

GS1 Stories

Vi sidder klar med rådgivning

Har du endnu ikke et GS1-abonnement, og har du ikke bestilt stregkoder før, anbefaler vi, at du kontakter vores trænede rådgivere, som sidder klar til at guide dig godt igennem processen.

Vi har åbent for henvendelse:

Mandag til torsdag: kl. 08:30 til kl. 15:30
Fredag: kl. 09:00 til kl. 15:00

+45 39 27 85 27

Eller på mail: info@gs1.dk

Peter Alberg Nielsen
GS1Trade Service Consultant
+45 39 16 90 11
Irene Lentz
Customer Consultant
+45 39 16 90 07
Charlotte Nevdal
Head of Member Service
+45 39 16 90 14