The Global Language of Business

Vores hjemmeside har fået nyt udseende, som vi har glædet os til at vise frem. Har du spørgsmål, så kontakt os på tmo@gs1.dk

GS1Trade Transact

Modtag ordrer og send fakturaer

GS1Trade Transact varetager digital modtagelse af ordrer og afsendelse af dokumenter til dine kunder. Du bestemmer selv om den skal integreres i dit økonomisystem eller du vil tilgå den online.

Servicen gør det samtidig muligt at sende fakturaer gennem NemHandel, hvilket er et krav, når man handler med offentlige myndigheder. Desuden kan du sende fakturaer gennem Peppol til udenlandske, private og offentlige kunder.

Sådan virker GS1Trade Transact

GS1Trade Transact er en driftssikker og velafprøvet EDI-løsning, der hurtigt og nemt kan tages i brug. Løsningen sikrer, at du sender netop de informationer, som den pågældende kunde ønsker. På den måde er du sikker på, at din faktura går igennem første gang.

Hvad kan du bruge GS1Trade Transact til?

Dokumenter fra kunder

Med GS1Trade Transact gør du hverdagen nemmere for dine kunder og bliver en mere attraktiv samarbejdspartner.

Dine kunder behøver ikke at bekymre sig om, hvordan de sender ordrer eller hvordan de modtager og behandler ordrebekræftelser og fakturaer fra dig. Det hele foregår nemlig automatisk, og dine kunder undgår mange manuelle processer.

Dokumenter til kunder

Send fakturaer, ordrebekræftelser og følgesedler til dine kunder digitalt. En samlet dansk detailhandel stiller rent faktisk krav til elektroniske ordrer og fakturaer, og derfor kan du med fordel bruge GS1Trade Transact, når du handler med blandt andre: Salling Group, MATAS, Coop, Reitangruppen og Hørkram.

Dokumenter til NemHandel og Peppol

Med GS1Trade Transact kan du sende fakturaer gennem NemHandel og Peppol, når du handler med offentlige myndigheder i Danmark eller udlandet.

Sådan kommer du i gang

Er du ikke medlem af GS1 Denmark?

Kontakt vores medlemsservice så hjælper vi dig hurtigt i gang.

+45 39 27 85 27
Info@gs1.dk
Er du medlem af GS1 Denmark?

Så kan du hurtigt komme i gang med GS1Trade Transact.

Gå til GS1Trade Transact
arrow-right-circle

Priser

Når du opretter dig, betaler du for selve oprettelsen. Dertil kommer betaling for resten af det kalenderår, hvor du opretter dig. Det beregnes som: Det årlige abonnement / 12 * det resterende antal måneder af året.​

Oprettelse: kr. 557,00 ex. moms.

Årligt abonnement: kr. 2.100,00 ex. moms.  

Det årlige abonnement på GS1Trade Transact in​kluderer:

  • 40 meddelelser pr. måned (yderligere m​eddelelser koster kr. 2,00 pr. stk. ex. moms)
  • Opstartshjælp (inkl. onlinekursus), alm. support og rådgivning om integration til jeres økonomisystem

Plug-in til E-conomic

Plugin til e-conomic koster kr. 500 ex. moms pr. år for eksisterende GS1Trade Transact brugere.

Plug-in til NAV, C5 og Uniconta

Oprettelse: kr. 557,00 ex. moms.

Årligt abonnement: kr. 10.000,00 ex. moms.

  • Pris per meddelelser ved de første 40 meddelelser per måned: 1,00 kr.
  • Pris per meddelelser efter de første 40 meddelelser per måned: 3,00 kr.
  • Opstartshjælp (inkl. online kursus), alm. support og rådgivning om integration til jeres økonomisystem

Ofte stillede spørgsmål

Hvilke fordel får jeg med GS1Trade Transact?

Du kan selv indtaste al information online eller integrere løsningen med fuldautomatisk EDI til dit økonomisystem.

Herefter kan du sende fakturaer via NemHandel samt tilpasse fakturaer og elektroniske følgesedler til kunden inden leverancen.

Er GS1Trade Transact driftsikkert?

Ja. GS1Trade Transact er en driftssikker og velafprøvet EDI-løsning, du hurtigt og nemt kan tage i brug.

Løsningen sikrer, at du sender netop de informationer, som den pågældende kunde ønsker, og sikrer at din faktura går igennem første gang.

Skal jeg integrere GS1Trade Transact i mit økonomisystem?

Du vælger selv, om du vil indtaste data i GS1Trade Transact online eller integrere den til dit økonomi-/ERP-system. Ved at integrere til økonomisystemet, vil data automatisk blive overført uden at du behøver indtaste i GS1Trade Transact.

Kontakt vores partner BIZbrains på support@bizbrains.dk, hvis du er interesseret i en integrationsløsning.

Hvilke økonomisystemer kan jeg integrere GS1Trade Transact med?

Du kan let integrere GS1Trade Transact med dit økonomisystem med følgende plug-ins: Navision (NAV), C5, Uniconta og E-conomic.

Hvordan bruger jeg GS1Trade Transact online?

Løsningen er tilgængelig via nettet og kan hurtigt tilgås her. Du får adgang til en onlineportal, som giver dig alle de nødvendige informationer.

GS1 Stories

Vi sidder klar med rådgivning

Har du brug for at hjælp til at komme i gang med GS1Trade Transact eller spørgsmål til servicen, anbefaler vi at du kontakter vores trænede rådgivere, som sidder klar til at guide dig godt igennem processen.

Vi har åbent for henvendelse:

Mandag til torsdag: kl. 08:30 til kl. 15:30
Fredag: kl. 09:00 til kl. 15:00

+45 39 27 85 27
info@gs1.dk

Ahmed Farah
GS1 Service Consultant
+45 78 74 98 16
afa@gs1.dk
Peter Alberg Nielsen
GS1Trade Service Consultant
+45 39 16 90 11
pni@gs1.dk
Nikolaj Brink Laursen
Training Manager
+45 39 16 90 23
nla@gs1.dk
Charlotte Nevdal
Head of Member Service
+45 39 16 90 14
cne@gs1.dk