The Global Language of Business

GS1 Denmark ændrer vilkår og priser pr. 01.01.2024. Læs mere her

OBS! GS1 Denmark indfører nye priser og medlemsbetingelser, som bliver gældende fra 1. januar 2024. Læs mere her

OBS: mandag d. 18. september og tirsdag d. 19. september til kl. 12 kan vi kun kontaktes på mail info@gs1.dk, grundet et eksternt arrangement

Hvorfor bruge en GS1 Denmark Partner?

Opnå den fulde værdi af jeres medlemskab og bliv inspireret af vores partnere til at få mest ud af jeres stregkoder, data management, GS1Trade Services og meget mere.

Vores netværk af partnere har gennemgående viden om GS1-standarderne og kan hjælpe dig og din virksomhed med at effektivisere jeres forsyningskæde.

Vores GS1 Denmark Partnere står klar til at tilføre værdi til jeres virksomhed ved bl.a.:

· Hurtig og præcis implementering af GS1-standarder i jeres forsyningskæde

· Integration af GS1Trade Services og jeres interne systemer

· Mærkning, scan og test af stregkoder

· Rådgivning om brugen af GS1-standarder i jeres forretningsprocesser

Alle GS1 Denmark Partnere skal igennem et kursus, der omhandler GS1-standarder indenfor deres service- og produktområder. Vores partnere er derfor klar til at hjælpe jer.


Hent information om GS1 Denmark Partnerprogram her

Oversigt over vidensområder

Stregkoder (scan, print & software)

Skal du have stregkoder på dine produkter, kolli, paller eller medicinsk udstyr? Vores partnere har software og hardware til design, generering og print af 1D & 2D stregkoder, GS1-128 etiketter og UDI mærkning.
Vores partnere forhandler også diverse stregkodescannere, samt verifikationsudstyr og tjenester, til tjek af kvaliteten på din stregkode.

Hvis en stregkode ikke kan scannes, eller hvis dataindholdet ikke er korrekt, kan det have store konsekvenser for din virksomhed, da der ofte er forbundet ekstra omkostninger ved om-mærkning og gebyrer. GS1 Denmark har derfor partnere klar til at hjælpe dig med dine stregkoder.

GDSN & Trade Sync Integration

Skal du levere data til GS1Trade Sync eller en anden GDSN datapool? Vores partnere har værktøjerne til at integrere data fra dine interne systemer til datapoolen.

Ved salg af produkter til detailhandlen og foodservice eller ved salg af lægemidler og medicinsk udstyr kan du opleve, at produktstamdata skal sendes elektronisk. GDSN datapools gør det muligt for globale virksomheder at dele data gennem en standardiseret forsyningskæde proces. Data bliver uploaded, vedligeholdt og delt automatisk, sådan at alle parter har adgang tilden nyeste information om jeres produkter. GS1 Denmark har derfor partnere klar til at hjælpe dig med integrationen til GS1Trade Sync eller andre datapools.

RFID

Skal du implementere et sporbarhedssystem med automatiske sikkerhedskontroller uden administrative byrder for dine medarbejdere ved brug af RFID-tags? Vores partnere har værktøjerne til at hjælpe dig i gang medimplementeringen af RFID.

Ved brug af RFID-teknologi er det muligt at identificere produkter, udstyr og andre objekter ved hjælp af radiobølger. RFID muliggør øget effektivitet i din forsyningskæde ved reducerede omkostninger, hurtigere håndtering og større sikkerhed. Teknologien anvendes i stadig flere brancher, bl.a. til identifikation af tekstil og mode, sporing af containere og farmaceutisk udstyr og på biblioteker. GS1 Denmark har derfor partnere klar til at hjælpe dig med implementeringen af RFID-teknologi i netop din branche.

ERP Software

Skal du bruge et Enterprise Ressource Planning (ERP)-system til at sikre produktstamdata i høj kvalitet? Vores partnere har software, der muliggør, at data kun skal tastes én gang, hvilket sikrer, at der både spares tid samt at risikoen for fejl elimineres.

Hver gang data bliver indtastet manuelt, opstår der risikofor fejl. Disse fejl kan have store konsekvenser for din virksomhed, da der ofte er forbundet ekstra omkostninger ved om-registrering og gebyrer. GS1 Denmark har derfor partnere klar til at hjælpe dig med dit ERP-system.

PIM Workflow Software

Skal du implementere et Product Information Management (PIM)system i din virksomhed? Vores partnere har kompetencerne til at hjælpe jer igang med at introducere de rette softwaresystemer i jeres virksomhedsprocesser.

Grundet den stigende grad af digitalisering kan det for mange virksomheder være komplekst at holde styr på og vedligeholde virksomhedens produktinformationer. Disse omnichannel behov kan ofte betyde at softwaresystemer skal implementeres i alle virksomhedens processer. GS1 Denmark har derfor partnere klar til at hjælpe dig med implementeringen af PIM software.

EDI & Trade Transact Integration

Skal du sende fakturaer eller ordre digitalt til dine kunder eller leverandører? Vores partnere har værktøjerne til at integrere data fra dine interne systemer til GS1Trade Transact eller en anden EDI-løsning.

Ved salg af produkter eller services til offentlige myndigheder er det et krav, at man sender fakturaer gennem NemHandel.
EDI-løsninger kan også være en god idé til afsendelse, modtagelse og behandling af ordrebekræftelser, da mange manuelle processer kan undgås vedautomatisering. GS1 Denmark har derfor partnere klar til at hjælpe dig med tilGS1Trade Transact eller andre EDI-løsninger.

Har du brug for rådgivning?

Har du spørgsmål til vores Partnerprogram kan du hver dag få hjælp og rådgivning herunder. Vi sidder klar til at guide dig godt igennem processen.

Mads Kibsgaard
Senior Sustainability and Business Developer
+45 39 16 90 08
Marie Thea Larsen
Sustainability and Business Developer
+45 32 67 38 50