The Global Language of Business

GS1 Denmark ændrer vilkår og priser pr. 01.01.2024. Læs mere her

GS1Trade Sync Light

Vejledningen nedenfor vil give dig indblik i servicen GS1Trade Sync Light, der gør det muligt for dig at holde styr på dine produkters data. God fornøjelse og arbejdslyst.

Om den gratis service, GS1Trade Sync Light

Du drømmer nok ikke om endnu et it-system, men måske drømmer du alligevel om GS1Trade Sync Light. For værdien af at have styr på alle dine produkter og de lovpligtige informationer om dem er helt klar for dig. ”GS1Trade Sync Light” er en online service, hvor du kan netop dette: Gratis og på en standardiseret måde.

Overblik over alle dine produkters varenumre og stregkoder

Når du skal sælge fødevarer i Danmark, skal du i langt de fleste tilfælde mærke dem med en stregkode med et GTIN-varenummer. Numrene abonnerer du på hos GS1 Denmark, men ved du, hvilke numre fra din nummerserie, du allerede har brugt og hvilke, der er ledige? Det holder GS1Trade Sync Light styr på for dig.

Er du importør eller forhandler af varer, der allerede er stregkodemærket, kan du naturligvis også oprette disse GTIN-varenumre i GS1Trade Sync Light.

Du bestemmer selv hvilken produktinformation

Du bliver guidet igennem produktoprettelsen, og hvis du udfylder alle felter, er du sikker på at have al den information med, som markedet kræver. Du kan også vælge, at gemme ufuldstændige produktoprettelser, fx hvis du ikke har al informationen til rådighed, og forsætte når du er klar til at udfylde resten.

Produktdatablad lige ved hånden

Når dine produkter er oprettet i GS1Trade Sync Light, kan du med få klik, hente et flot produktdatablad.

Klar, parat – send produktinfo til dine kunder

Når du har oprettet dine produkter i GS1TradeSync Light, er de næsten klar til at blive sendt til dine kunder i detail handlen og foodservicebranchen. Det kræver dog, at du abonnerer på den fulde version af GS1Trade Sync. Du kan se, hvad det koster her.

GS1Trade Sync Light_billed af pige

Tænk hvis du ikke skulle finde produktinfo i flere systemer

Skal du ringe til lageret efter størrelsen på pakningen? Og kontakte produktionen for at finde ud af, om der er allergener i opskriften? Ofte findes stamdatafordelt ud på virksomhedens afdelinger, og det kan tage lang tid at finde dem.

Med GS1TradeSync Light har du og dine kollegaer alle produkt stamdata samlet ét sted. Opdateringer skal også kun ske ét sted, så du undgår at finde varierende data i forskellige systemer.

Fik vi nævnt, at GS1TradeSync Light er gratis?

Det eneste du har brug for at komme i gang, er et GLN-nummer, som identificerer din virksomhed unikt.

Kontakt os så vi kan hjælpe dig i gang på gs1tradesync@gs1.dk eller på tlf. 39 27 85 27.

Læs vejledning her

arrow-right-circle
Download PDF

Har du stadig brug for hjælp? Så tag fat i GS1 Denmarks support team. Vi står altid klar til at hjælpe.

Brug for hjælp?
+45 39 27 85 27
info@gs1.dk

GS1Trade Sync Light

Indholdsfortegnelse

Nyeste vejledninger

|
3
 min
Tilbagetrækning/sletning af data i GS1Trade Sync
Info til dig, som ønsker at tilbagetrække eller slette et produkt helt fra systemet.
This is some text inside of a div block.
|
6
 min
Bliv klog på SSCC (Serial Shipping Container Code)
Skal du danne SSCC-numre? Så læs med her
This is some text inside of a div block.
|
5
 min
M2M-integration - Hvad kræver det?
Har du brug for at lave en M2M-integration? Og vil du blive klogere på hvordan det kan lykkes? Så læs med.
This is some text inside of a div block.