The Global Language of Business

Er afholdt: Bliv skarp(ere) til at formidle din produkthistorie

Forbrugerne overvældes af reklamer og markedsføring, og det
kan være svært at skabe en forbindelse til potentielle kunder.


Men hvordan får man så sit budskab igennem og solgt produkter, i en tid, hvor onlinehandlen buldrer afsted og den lille forskel som regel findes i produkthistorierne?
Det korte svar er effektive marketingtekster.

På dette webinar kan du kvit og frit blive inspireret til, hvordan du bedst præsenterer din produkthistorie i marketingstekster, og hvorfor det er så vigtigt at kunne.
Vi har inviteret Salling Group og Arla til at fortælle om branding, og marketingtekster på f.eks. Bilkatogo.dk, samt hvordan de skræddersyr egne marketingtekster med input fra deres leverandører.

Slutteligt gennemgår kommunikationsbureauet Madbureauet en række best practices, altså what to do og not to do når du sidder i skrivefasen og måske har svært ved at formulere teksten.


Tid: Tirsdag den 21. juni kl. 10-11

Sted: Webinaret foregår online via Microsoft Teams, og kræver kun at du har adgang til computer/pc med lyd og mikrofon eller din telefon.

Når du har tilmeldt dig, modtager du en e-mail med et link, som du klikker på inden webinaret begynder– og så er vi i gang.

Varighed: 60 minutter

Ønsker du at deltage skal du sende en mail til Nikolaj Brink Laursen ved enten at kopierer denne mail: nla@gs1.dk eller trykke på knappen nedenfor.

Kursusansvarlig:
Nikolaj Brink Laursen
+45 39 16 90 23
Hent kursusmaterialer: