The Global Language of Business

GS1 Denmark ændrer vilkår og priser pr. 01.01.2024. Læs mere her

OBS! GS1 Denmark indfører nye priser og medlemsbetingelser, som bliver gældende fra 1. januar 2024. Læs mere her

OBS: mandag d. 18. september og tirsdag d. 19. september til kl. 12 kan vi kun kontaktes på mail info@gs1.dk, grundet et eksternt arrangement

Datamodtagere

Få indblik i, hvilke virksomheder der kan modtage data i GS1Trade Sync.

Herunder kan du se en oversigt over, hvilke datamodtagere du kan dele data med via GS1Trade Sync, den danske GDSN-løsning. En datamodtager kan være en direkte kunde, men det kan også være en virksomhed, der opsamler og arbejder videre med data til f.eks. apps eller kostplanlægning.

Oversigt over datamodtagere

Her finder du virksomheder, der kan modtage varestamdata i GS1Trade Sync. Klik på logoet og læs en kort beskrivelse af virksomheden.


GS1 Stories

Vi sidder klar med rådgivning

Har du endnu ikke adgang til GS1Trade Sync eller har du spørgsmål til servicen, anbefaler vi, at du kontakter vores trænede rådgivere, som sidder klar til at guide dig godt igennem processen.

Vi har åbent for henvendelse:

Mandag til torsdag: kl. 08:30 til kl. 15:30
Fredag: kl. 09:00 til kl. 15:00

+45 39 27 85 27

Eller på mail: info@gs1.dk

Morten Buch
COO / Head of Retail
+45 39 16 90 17
Nikolaj Brink Laursen
Member Relations Manager
+45 39 16 90 23