The Global Language of Business

GS1 Denmark ændrer vilkår og priser pr. 01.01.2024. Læs mere her

OBS! GS1 Denmark indfører nye priser og medlemsbetingelser, som bliver gældende fra 1. januar 2024. Læs mere her

OBS: mandag d. 18. september og tirsdag d. 19. september til kl. 12 kan vi kun kontaktes på mail info@gs1.dk, grundet et eksternt arrangement

Gennemfør bestilling

01

Inden du bestiller

Vi ved, at der er mange ting, at holde styr på. Derfor har vi samlet det vigtigste her:

Bestilling af GS1Trade Sync kræver GLN (EAN)

Det kræver at din virksomhed har et GLN (EAN) for at gennemføre bestilling af GS1Trade Sync.

Har du ikke GLN (EAN)kan du bestille her.

Oprettelse af varer i GS1Trade Sync kræver GTIN

For at du kan oprette varer i GS1Trade Sync skal varerne have GTINs tilknyttet.

Har du ikke GTINs kan du bestille dem her.

Tidsbegrænset rabat for oprettelse i GS1Trade Sync

Vi giver per 1/6 til og med resten af året 50 % rabat på oprettelse på GS1Trade Sync.

02

Virksomhedsoplysninger

GS1 Denmark
Vesterbrogade 149
1620 København V DK
CVR NR.: 10629845

Kontaktperson

Kontaktperson, PO-nummer og omsætning kan opdateres under her.

?

PO-Nummer

Omsætning

Kontaktperson

Virksomhedsprofil og GLN (EAN)

Datakommunikation

03

Bestil GS1Trade Sync

Oprettelse:

DKK

0,00

Pris for første abonnementsperiode:

9 mdr.

abonnement: DKK

0,00

*

DATE

Samlet pris:

DKK

amount

Moms:

DKK

amount

Samlet pris inkl. moms:

DKK

amount

OBS! GS1 Denmark indfører nye priser og medlemsbetingelser, som bliver gældende fra 1. januar 2024. For nogle medlemmer betyder det, at abonnementer og services bliver billigere; for andre bliver det lidt dyrere.

Du kan læse mere om ændringerne her.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Gå til betaling

Dette produkt kan på nuværende tidspunkt ikke købes igennem Mit GS1, bestil manuelt her https://shop.gs1.dk/bestil-manuelt

Vi sidder klar med rådgivning

Har du endnu ikke et GTIN eller har du andre spørgsmål sidder vi klar til at guide dig godt igennem processen.

Vi har åbent for henvendelse:

Mandag til torsdag: kl. 08:30 til kl. 15:30
Fredag: kl. 09:00 til kl. 15:00

+45 39 27 85 27

Eller på mail: info@gs1.dk

Pernille Louise Fredberg
Customer Consultant
+45 32 67 38 51
Peter Alberg Nielsen
GS1Trade Service Consultant
+45 39 16 90 11
Irene Lentz
Customer Consultant
+45 39 16 90 07
Charlotte Nevdal
Head of Member Service
+45 39 16 90 14