GS1Trade Transact

GS1Trade Transact er en EDI-løsning, der på en nem og brugervenlig måde varetager digital modtagelse af ordrer og afsendelse af dokumenter til dine kunder. Det hele i et format, som din kunde gerne vil modtage, og som også gør kundens hverdag lettere.

Udveksler dokumenter med dine kunder

Med GS1Trade Transact kan du digitalt modtage og afsende følgende dokumenter fra og til dine kunder:

Dokumenter fra kunder

  • Ordrer

Dokumenter til kunder

  • Fakturaer
  • Ordrebekræftelser
  • Følgesedler

Også til det offentlige

Med GS1Trade Transact har du desuden adgang til at sende formularer via Nemhandel og OIOUBL, som er et krav, når man handler med offentlige myndigheder. Med denne løsning er der ikke forskel på, om kunden er en offentlig instans eller en privat virksomhed, hvilket gør det enklere for dig.

Gør det nemt for din kunde

Med en GS1Trade Transact-løsning gør du hverdagen nemmere for din kunde og bliver dermed mere attraktiv som samarbejdspartner. Din kunde behøver ikke at bekymre sig om, hvordan de sender ordrer, eller hvordan de modtager og behandler ordrebekræftelser og fakturaer fra dig. Det hele foregår nemlig automatisk, og kunden undgår mange manuelle processer.

Manuelt eller fra økonomisystemet

Du vælger selv, om du vil indtaste data i GS1Trade Transact online eller integrere den fuldstændigt til dit økonomi-/ERP-system. Ved at integrere til økonomisystemet, vil data automatisk blive overført uden at du behøver indtaste noget i GS1Trade Transact. Kontakt vores partner BIZbrains (www.bizbrains.dk) hvis du er interesseret i en integrationsløsning.

GS1Trade Transact i Skyen

Løsningen er tilgængelig via Internettet og kan hurtigt komme op at køre. Efter at have besvaret nogle få spørgsmål er du i gang med at bruge løsningen. Du får adgang til en online portal, som giver dig alle de nødvendige informationer. Lige til at gå til.

Velafprøvet løsning

GS1Trade Transact er en driftssikker og velafprøvet EDI-løsning, der hurtigt og nemt kan tages i brug. Løsningen sikrer, at du sender netop de informationer, som den pågældende kunde ønsker. På den måde er du sikker på, at din faktura går igennem første gang.

Dine fordele med GS1Trade Transact

  • Indtast på website eller få mulighed for at integrere med fuldautomatisk EDI til jeres økonomisystem
  • Send faktura via NemHandel (OIOUBL)
  • Kundetilpassede fakturaer og priser
  • Elektroniske følgesedler til kunden inden leverancen (despatch advice) 
  • Det er hurtigt, nemt og billigt at komme i gang.

Gratis support

Der er gratis telefonisk rådgivning fra GS1 Denmark. Herunder opstartshjælp og daglig support i brugen af systemet. 

Dine kunder bruger GS1Trade Transact ​

En samlet dansk detailhandel stiller krav til elektroniske ordrer og fakturaer. Brug GS1Trade Transact, når du handler med blandt andet:

 

     Dagrofa 

  

                                                                 

Hør hvad andre siger om GS1Trade Transact:
”Vi får så megen god hjælp fra GS1 Denmark, når vi har brug for det. De er meget servicemindede og forklarer på en måde, så selv jeg kan forstå det”. Birgitte Viereck, Sønderjydsk Kål

 

Priser

 

Tilmeld dig GS1Trade Transact